Sunday, August 7, 2011

~I MiSs My PaReNTs So MuCh.. ~


Lirik lagu nie sangat bermakna.. Sekali dengar mcm untuk seorang kekasih, tetapi jika dihayati liriknya, ia ditujukan untuk ibu bapa... Ibu bapa yang bersusah payah membesarkan kita. Sanggup bergadai nyawa, harta, masa & tenaga demi seorang anak. Kini, tibalah masanya untuk kita sama-sama membalas segala jasa dan pengorbanan mereka untuk kita. Saat ini, aku terlalu merindui kedua ibu bapa aku.. Semoga aku masih diberi kesempatan untuk bertemu dengan mereka. AMIN.. 

"Sifat anak yang soleh & solehah adalah mentaati ibu bapa..Halus peribadinya, mencontohi Rasulullah, tingkah lakunya dijaga agar ianya sentiasa terpelihara"

p/s: Ditujukan untuk diri sendiri. Ma..Abah..ampunkan dosa-dosa anakmu ini...aku sentiasa menyayangi diri kalian.. Tanpa kalian, siapalah aku di bumi ini..

No comments:

kEiNdAhAn aLaM

kEiNdAhAn aLaM
CiPtAaN TuHaN